Miljana Kulić,ja sam dno dna!

Miljana Kulić i Lazar Čolić Zola gostovali su u radio emisiji kod Osmana Karića i tom prilikom Miljana je govorila o svojim postupcima nakon što je Nenad Macanović diskvalifikovan, pa se osvrnula i na pomirenje sa Zolom. - Ovaj naš odnos, pričam kako se osećam, nemam više poverenja u nju. Neću više da se opterećujem, pogotovo ne mogu bez nje. Ispostavilo se i napolju da se uvek sastavimo. Sećam se rečenice moje majke: "Lazare, imam osećaj da se ti i Miljana nikada nećete rastaviti". Jednostavno, iskren da ti budem, kad bih gledao nekog na televiziji nekog poput mene i da je progutao neke stvari, jedva bih čekao da izađe da ga lemam svaki dan. Takva je situacija kakva je. Mimo ljubavnih odnosa, svako je imao svađe sa njom. Kad je ne voliš, ne možeš da joj ne oprostiš, a tek sa emocijom. Sve shvatam sa rezervom - rekao je Zola. undefined - I meni je mnogo u nekim situacijama bilo teško, pogotovo kada je on hteo da beži iz odnosa, voleo me navodno, a on išao kod Nevene i pobegla iz rijalitija. On je meni rekao da moram da se promenim, dolazi Anita, završavaju zajedno. I on ima greške, a ja sam žena, pa je veće. Žena kad napravi grešku je ku**a, a muškarac frajer. Ja sam bila sa Bebicom u odnosu da bih zaboravila Zolu, ali nisam mogla. Ja mu kažem da bude sa bilo kojom devojkom ovde - rekla je Miljana. - Šta je poenta priče? Ja joj kažem da neće nestati ono što je uradila ako to uradim. Meni je slika u glavi da smo imali najbolji odnos, a ona posle 20 minuta ode na drugi, da ne kažem šta. Ja sam dno dna što sam uspeo da progutam neke stvari - ubacio se Zola. - Mene niko nije nagovorio da imam se**ualni odnos. Ja sam ovde najveća grešnica i neka me ljudi tako tretiraju, ne mogu da pobegnem od onoga što sam uradila - rekla je Miljana. - Ja imam rešenje za sve. Da se sve oprosti, zaboravi i svadba - rekao je Mića. - Moja Bosa, garantujem ti životom, samo ako je nenormalna, podržaće ovaj odnos. Ona treba Mariju i Sinišu da voli najviše na svetu, ali ne mogu mama i tata da ti kažu sa kim ćeš da budeš - rekao je Čolić